دومین توافقنامه همکاری شرکت آذرخش با شرکتهای نت ایران

امضای دومین توافقنامه همکاری شرکت آذرخش با شرکتهای نت ایران به منظور توسعه بازار aSAS
فهرست محتوا

امضای دومین توافقنامه همکاری شرکت آذرخش با شرکتهای نت ایران در روز میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام (روز جوان)

مراسم امضای توافقنامه همکاری بین دو شرکت آذرخش و نیرو فراز جنوب شرق

به منظور توسعه بازار aSAS با استقبال ویژه کارکنان معاونت بهره برداری، طرح و توسعه برق منطقه ای یزد؛ حضور معاونت محترم طرح و توسعه، جناب آقای مهندس رفیعی و معاونت محترم بهره برداری آقای مهندس فتح آبادی این مراسم برگزار گردید.

این مجمع در سالن اجتماعات برق منطقه ای یزد درباره استفاده از نرم افزار aSAS در پست های طرح توسعه و بهره برداری استان یزد بود.

در این مراسم پس از معرفی گروه مهام شرق و تشریح جامع مشخصات، رزومه ها و توانایی‌های aSAS، در بخش پرسش و پاسخ با متخصصان دیسپاچینگ، مخابرات، رلیاژ، حفاظت و کنترل، اطمینان بسیار خوبی نسبت به استفاده از نرم افزار در برق یزد به عمل آمد. همچنین مقرر شد چندین پروپوزال برای تعدادی از پست های کاندید شده، توسط شرکت آذرخش تهیه و ارائه گردد.

نحوه همکاری آذرخش و نیرو فراز در توافقنامه مذکور به این شکل است که آذرخش پروپوزال فنی و لایسنس را تهیه کرده و پرسنل نیرو فراز را آموزش و پشتیبانی می نماید. نیرو فراز نیز مجری پروژه های بهینه سازی استان میشود؛
با این روش خدمات پس از فروش نیز به عهده نیرو فراز خواهد بود.

به پیشنهاد معاونین محترم طرح و بهره برداری، بازدیدی از پست کوهستان در دو هفته آینده انجام خواهد شد تا راهکارهای گسترده همکاری شناسایی و اجرایی گردد.

همچنین در جلسه تخصصی دیگری که پیرو تفاهم نامه با شرکت نیروفراز و نمایندگان کارفرمای برق یزد انجام شد در خصوص امکان‌های به کارگیری aSAS بحث و تبادل نظر شد.

5 1 vote
امتیازدهی به مقاله
Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
نویسنده

اشتراک گذاری

بیشتر بدانید
مقالات اخیر
مقالات مرتبط