به aSAS خوش آمدید

سوالات متداول aSAS

ما که هستیم ...

درباره نرم افزار aSAS

مجموعه نرم‌افزاری aSAS، برای استفاده در پست‌های برق و ایستگاه‌های انرژی در شرکت آذرخش از سال ۱۳۹۲ توسط کادر فنی متخصص طراحی، اجرا و تست گردید و اولین نسخه آن در پست  ۱۳۲/۲۰kv کوهستان مشهد مورد بهره برداری قرار گرفت.نسخه های پیشرفته این نرم افزار اکنون در صنعت برق کشور و همچنین برخی از صنایع از جمله قطار شهری استفاده شده و دارای تأییدیه موفق بهره‌برداری از شرکت‌های برق منطقه‌ای، صنعت، شرکت توانیر، سازمان پدافند غیرعامل، سازمان فناوری اطلاعات و … است.

aSAS

FAQ
Substation Automation System

دسته بندی سوالات مشتریان

محصول و ویژگی‌ها

پیاده‌سازی و پشتیبانی

مزایا و ارزش پیشنهادی

تمرکز بر مشتری

محصول و ویژگی‌ها

سوالات مشتریان در رابطه با محصول و ویژگی‌های آن که پرسیده شده و توسط مهندسین متخصص ما پاسخ مناسبی به این سوالات داده شده است .

کارکرد اصلی نرم‌افزار اتوماسیون پست شما چیست؟

نرم‌افزار ما نظارت و کنترل بلادرنگ تجهیزات پست را فراهم می‌کند و امکان بهره‌برداری کارآمد، نگهداری پیش‌بینی‌کننده و افزایش قابلیت اطمینان شبکه را فراهم می‌آورد.

بله، نرم‌افزار ما به گونه‌ای طراحی شده است که مقیاس‌پذیر بوده و با انواع مختلف طرح‌بندی و ظرفیت پست‌ها سازگار است.

ما از رمزنگاری پیشرفته، تشخیص نفوذ و کنترل دسترسی برای محافظت از داده‌های حساس پست استفاده می‌کنیم.

نرم‌افزار ما به سادگی با طیف گسترده‌ای از سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای موجود از جمله رله ها، RTU ها و پروتکل‌های ارتباطی ادغام می‌شود.

برای شروع به کار نرم افزار لازم است دانگل سخت افزاری به آن متصل گردد.

هر دانگل صرفا بر روی یک سیستم قابل استفاده است.

پیاده‌سازی و پشتیبانی

سوالات در مورد پیاده‌سازی و پشتیبانی نرم افزار aSAS برای مشتریان وجود دارد که به مهمترین موارد ان اشاره شده  وبا پاسخ های فنی  جواب این سوالات را میتوانید مشاهده نمائید.

مدت‌زمان معمول پیاده‌سازی نرم‌افزار شما چقدر است؟

مدت‌زمان پیاده‌سازی بسته به اندازه و پیچیدگی پست متفاوت است. با این حال، ما تلاش می‌کنیم تا اختلالات را به حداقل برسانیم و پروژه‌ها را به طور کارآمد به پایان برسانیم.

ما برنامه‌های آموزشی جامعی از جمله آموزش‌های حضوری و آنلاین را ارائه می‌دهیم تا کارکنان شما مهارت‌های لازم برای کار با نرم‌افزار را کسب کنند.

ما کانال‌های پشتیبانی مختلفی از جمله تلفن، ایمیل و دسترسی از راه دور را برای کمک به مشتریان در حل هرگونه مشکل یا سوال ارائه می‌دهیم.

نسخه دمو دارای محدودیت یک ساعته است ولی نسخه لایسنس به صورت نامحدود می باشد.

ویندوز ۱۰

جواب سوالات مهم در مورد سیستم عامل مورد نیاز برای فعال سازی نرم افزار aSAS و همچنین نحوه عملکرد آن در نوع سیستم عامل های مختلف که برای مشتریان بازگو شده است .

کمینه سیستم موردنیاز برای نصب نرم افزار چیست؟

با توجه به پیکربندی پست، نیازمندی سخت افزاری متفاوت می باشد.

با توجه به پیکربندی پست، نیازمندی سخت افزاری متفاوت می باشد.

در صورت خرید هر پروتکل تعداد ۳۵۰۰ تگ از آن قابل استفاده است. برای تعداد بیشتر می‎بایست هزینه مجزا پرداخت گردد.

برخی به روز رسانی های نرم افزار شامل ویژگی های جدیدی است و لزومی برای به روز رسانی سیستم وجود ندارد؛ صرفا در صورتی که مشکلی وجود داشته باشد می بایست اقدام به به‎روز‎آوری نمود.

مزایا و ارزش پیشنهادی

دلایل استفاده از نرم افزار aSAS برای مشتریان ما به دلایل مزایا و ارزشهایی که داشته و با توجه به بازخوردهای خوب آنان به مهمترین سوالات پرسیده شده مشتریان پاسخ داده شده است.

نرم‌افزار شما چگونه می‌تواند بهره‌وری پست را افزایش دهد؟

نرم‌افزار ما عملکرد تجهیزات را بهینه می‌کند، وظایف دستی را کاهش می‌دهد و امکان نگهداری پیش‌بینی‌کننده را فراهم می‌کند که منجر به افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها می‌شود.

بازگشت سرمایه بسته به شرایط خاص هر پست متفاوت است. با این حال، نرم‌افزار ما معمولاً منجر به کاهش قابل توجه هزینه‌ها از طریق افزایش قابلیت اطمینان، کاهش هزینه‌های نگهداری و بهینه‌سازی عملیات می‌شود.

با ارائه نظارت و کنترل بلادرنگ، نرم‌افزار ما به پیشگیری از خرابی تجهیزات، افزایش پایداری شبکه و پاسخگویی سریع‌تر به اختلالات کمک می‌کند.

این کار با تماس با بخش فروش در صفحه تماس با ما انجام می شود.

وارد پنل کاربری خود شده و یک تیکت به بخش فروش ارسال نمایید.

تمرکز بر مشتری

یکی از مهمترین دغدغه های مشتریان نرم افزار aSAS از عملکرد و خدمات پس از فروش آن نسبت به نمونه های مشابه این نرم افزار می باشد که مهمترین موارد ذکر شده از طرف مشتریان شامل موارد زیر است که پاسخ مناسبی به آن داده شده .

آیا می‌توانید نمونه‌هایی از پروژه‌های موفق اتوماسیون پست را ارائه دهید؟

مطمئناً! ما سابقه‌ای اثبات‌شده در اجرای موفق پروژه‌های مختلف با اندازه‌ها و صنایع مختلف داریم.

وارد پنل کاربری خود شده و یک تیکت با توضیح جزئیات مربوطه به بخش پشتیبانی ارسال نمایید.

به فیلم آموزشی موجود در پنل کاربری > پایگاه دانش مراجعه نمایید.

وارد پنل کاربری خود شده و یک تیکت به بخش پشتیبانی در رابطه   با نحوه خرابی ویا گم شدن دانگل ارسال نمایید. اگر این مورداز طرف گروه پشتیبانی قابل پیگیری باشد به شما اطلاع رسانی خواهد شد در غیراین صورت دانگل تحویل حضرتعالی نخواهد شد.

وارد پنل کاربری خود شده به بخش فایل بروید و آخرین نسخه نرم افزار را بارگیری نمایید.

وارد پنل کاربری خود شده و سپس به پایگاه دانش بروید.

دسترسی سریع

روزهای کاری

ساعات فعالیت

شنبه - پنج شنبه : 8:00 - 17:00

دسترسی سریع